3 minuty čtení
Internetové obchody a slevové servery stále častěji zřizují kamenné pobočky. Češi totiž preferují při koupi zboží osobní převzetí; mimo jiné i...
1 minuta čtení
Přes internetové obchody se v Česku prodá až 6 % veškerého zboží, obrat e-shopů v roce 2011 dosáhl 40 až 45 mld. korun. Hranice mezi e-shopy a...
2 minuty čtení
Počet internetových obchodů v Česku loni stoupl o 16 % na 37 tis. Vyplývá to z údajů internetového srovnávače cen Heureka.cz. Nejčastěji loni...
5 minut čtení
Spojené státy jsou celosvětově největším trhem internetového obchodu a jako v mnoha jiných oblastech i v tomto případě odtud vychází řada...
Distribuční centrum e-shopu Mall.cz už více než měsíc funguje v nepřetržitém provozu. Může za to stále vzrůstající obliba zákazníků nakupovat...
HN.cz2 minuty čtení
Tuzemské internetové obchody prodávají do zahraniční minimálně. Nevyplatí se to. Proč a co by to mohlo změnit?
5 minut čtení
Společnost Jones Lang LaSalle představila novou zprávu s názvem „Clicks or Bricks? E-commerce trends in Central&Eastern Europe”,...
1 minuta čtení
Podle odhadů by internetoví obchodníci mohli za jediný den prodat zboží až za 750 milionů korun.
HN.cz2 minuty čtení
Internetové obchody v anglosaském světě pokračují ve slevových akcích pod hlavičkou Kybernetického pondělí. V Česku chce internetové nákupy...
1 minuta čtení
PRŮZKUM: Pravidelně nakupuje jídlo přes e-shopy jen jedno procento zákazníků. Ostatní spotřebitele odrazuje například přirážka za dopravu zboží.
no data