Logistika České e-shopy zřizují stále víc kamenných poboček 3 minuty čtení Internetové obchody a slevové servery stále častěji zřizují kamenné pobočky. Češi totiž preferují při koupi zboží osobní převzetí; mimo jiné i...
Logistika Hranice mezi e-shopy a kamennými obchody se stírají 1 minuta čtení Přes internetové obchody se v Česku prodá až 6 % veškerého zboží, obrat e-shopů v roce 2011 dosáhl 40 až 45 mld. korun. Hranice mezi e-shopy a...
Logistika Počet internetových obchodů v Česku loni stoupl o 16 %, trendem jsou specializované e-shopy 2 minuty čtení Počet internetových obchodů v Česku loni stoupl o 16 % na 37 tis. Vyplývá to z údajů internetového srovnávače cen Heureka.cz. Nejčastěji loni...
Logistika E-shopy se mění v logistické firmy 5 minut čtení Spojené státy jsou celosvětově největším trhem internetového obchodu a jako v mnoha jiných oblastech i v tomto případě odtud vychází řada...
FOTO: E-shopy před Vánocemi finišují s balením dárků. Nezastaví se ani v noci HN.cz Distribuční centrum e-shopu Mall.cz už více než měsíc funguje v nepřetržitém provozu. Může za to stále vzrůstající obliba zákazníků nakupovat...
Internetový obchod EU spustila veřejnou konzultaci: Chce zkvalitnit doručování zásilek mezi státy HN.cz2 minuty čtení Tuzemské internetové obchody prodávají do zahraniční minimálně. Nevyplatí se to. Proč a co by to mohlo změnit?
Logistika Clics or Brics: Stav internetového prodeje ve střední Evropě 5 minut čtení Společnost Jones Lang LaSalle představila novou zprávu s názvem „Clicks or Bricks? E-commerce trends in Central&Eastern Europe”,...
E-shopy dnes očekávají rekordní tržby 1 minuta čtení Podle odhadů by internetoví obchodníci mohli za jediný den prodat zboží až za 750 milionů korun.
Cyber Monday nabízí slevy v internetových obchodech, v Česku přijde den bez poštovného HN.cz2 minuty čtení Internetové obchody v anglosaském světě pokračují ve slevových akcích pod hlavičkou Kybernetického pondělí. V Česku chce internetové nákupy...
Prodej potravin přes internet v Česku příliš netáhne 1 minuta čtení PRŮZKUM: Pravidelně nakupuje jídlo přes e-shopy jen jedno procento zákazníků. Ostatní spotřebitele odrazuje například přirážka za dopravu zboží.