3 minuty čtení
Luxusní allroad z Ingolstadtu je dalším důkazem neotřesitelné pozice německých značek ve vyšší střední, chcete‑li ředitelské třídě...
14 minut čtení
Bavorský rodák Thomas Brebeck v Česku vyrábí karbonové kompozitní díly na závodní auta a motorky. Po pěti letech podnikání na Ostravsku...
4 minuty čtení
Audi přijíždí poprvé do podivné kategorie SUV kupé, kterou před deseti lety založilo BMW X6. Má odvážný design, obrovskou elektronickou výbavu a...
5 minut čtení
Šéf Audi Rupert Stadler byl 18. června zatčen, což překvapilo nejen celý koncern Volkswagen, kam Audi patří, ale i veřejnost a manažera...
7 minut čtení
NDR v době Trabantů raději zapomněla, že kdysi vyráběla luxusní šestiválce. První Volkswagen s motorem vpředu vlastně nebyl Volkswagen - vůz...
3 minuty čtení
Nové Audi A5 přišlo téměř po deseti letech. Přesto si prakticky zachovalo svůj původní vzhled. Téměř všechny novinky se odehrály uvnitř.
3 minuty čtení
Dvakrát i třikrát přeplňované motory, pohon všech kol a rychlé automatické převodovky. To jsou velká SUV luxusních značek, která se i přes aféru...
3 minuty čtení
Německý supersport má extrémní desetiválec s výkonem 540 koní. V kombinaci s pohonem všech kol to pro něj znamená až nereálné jízdní vlastnosti....
3 minuty čtení
Hatchback luxusní německé automobilky prošel drobným faceliftem. V rámci něj dostal přeplňovaný čtyřválec, který ovšem většinu času jezdí pouze...
4 minuty čtení
Z trojice luxusních německých sedanů je Audi nejstarší. I to může být výhodou - má dnes výjimečný naftový osmiválec.
no data