Bárta má velké železniční ambice: Spojit české Cargo s polským HN.cz3 minuty čtení Česká strana by platila miliardy korun, otázkou je, kde by na to vzala peníze.
Dráhy nakoupí vlaky za sedm miliard, propustí 1600 zaměstnanců HN.cz2 minuty čtení Letošní hospodaření drah bude "černá nula", příští rok chtějí zisk 320 milionů.
Stát zahájil rušení tratí, převzít je chtějí soukromníci HN.cz4 minuty čtení O provoz tratí z „černého seznamu“ mají zájem například Jančurův Regiojet a Jindřichohradecké místní dráhy.
V tunelu pod průlivem jel poprvé německý rychlovlak. Ale museli ho táhnout HN.cz2 minuty čtení Rychlovlak ICE z dílny Siemensu se připojí po bok vlaků Eurostar od francouzské firmy Alstom. Francouzům se to nelíbí.
Audit v ČD Cargo potvrdil, že Bazalovo vedení poškodilo firmu HN.cz2 minuty čtení Podnik jezdil se zápornou marží, od loňského září dosáhla výše dvou miliard korun.
České dráhy chtějí snížit mzdy o desetinu a prodloužit pracovní dobu HN.cz3 minuty čtení Dráhy šetří kvůli konkurenci a politikům. Začalo nejtvrdší mzdové vyjednávání v Česku. Vedení Českých drah čeká střet s odboráři.
Lidé z Česka budou v Berlíně vlakem dřív, trať z Drážďan zrychlí HN.cz2 minuty čtení Vlaky InterCity a EuroCity budou při cestě do Berlína potřebovat o šest minut méně, v opačném směru přijedou do saské metropole dokonce o 12...
Bártův efekt: Dráha vyjednala se svými dodavateli úspory za 437 milionů korun HN.cz4 minuty čtení Zastavit rozjeté projekty, jak chce ministr Bárta, nejde ze dne na den. O osudu dvanácti rozestavěných tratí se jedná.
Dražší mýto i známky: Bárta hledá další cesty, jak získat peníze na stavby HN.cz3 minuty čtení Změna sazeb ve prospěch železnice je dalším plánem ministerstva dopravy. Pouze příjem z dálničních známek je zatím takový, jaký ministerstvo...
Bárta dal stop železničním stavbám, ale staví se dál HN.cz1 minuta čtení Ministerstvo dopravy couvá. Stavební práce na železnici se prý nebudou muset zastavit hned.