ObsaSnažili jsme se hlavně „provzdušnit“ nahuštěné stránky, aby se texty lépe četly. Změnilo se i logo časopisu, i když ne výrazně.

Struktuře jsme částečně nechali původní myšlenku, do které jsme vložili nové prvky. První na řadě je obsah čísla, který je rozsáhlejší a přehlednější. Jeho součástí je konkrétnější popis některých stěžejních článků, aby si podle něj mohl čtenář lépe vybrat, co ho zajímá. Navíc do obsahu přidáme i pár témat připravovaných pro další číslo Logistiky.

 

 

 

 

perosnA lie

Následují zprávy, které obsahují vedle kratších aktualit i personálie. Ty dostanou nyní více prostoru. Jelikož se byznysovým tématem stále více stává také tzv. CSR, součástí rubriky budou i novinky ze společnosti, jako je právě sociální odpovědnost firem, různá ocenění apod.

 

 

 

rozhvoorDalší rubrikou bude zevrubnější rozhovor se zajímavou osobností z oboru. V aktuálním čísle vypráví o změně logistické sítě a testovaných nebo plánovaných změnách v doručování šéf logistiky České pošty Vít Bukvic.

 

 

 

 

fokus

Následuje hlavní téma časopisu, nazvané Fokus. V aktuálním vydání jsou dokonce dvě, a to Logistická centra a právě probíhající veletrhy MSV a Transport a Logistika.

 

 

 

 

 

e shopyK dalším rubrikám patří novinky ze světa logistických procesů, projektů a produktů. V současném čísle jsme se v sérii tří článků zaměřili na logistiku ve světě e-commerce. Texty popisují, proč zatím e-shopy nechtějí svěřit své skladové procesy do rukou logistických firem, co vymýšlejí on-line obchody a balíkoví doručovatelé, aby dostali zboží ke koncovému zákazníkovi co nejefektivněji, nebo jak funguje logistika e-shopu s elektronikou Czc.cz a e-shopu s módou Zoot.

 

 

automotivHned několik článků aktuálního vydání časopisu se dotýká automobilového průmyslu. Asi nejzajímavějším z nich je nový logistický koncept dodavatele autodílů, firmy Brose.

 

 

 

 

 

galerieNa závěr se v nové rubrice „galerie“ objeví zajímavý obrazový materiál, tentokrát trabantový povoz z pražského Černého Mostu a lanovka od Pravčické brány.

 

 

 

 

 

 

Proměnou prošlo i logo časopisuDalší novinkou, která přišla s koncem letních prázdnin, je možnost objednat si (vedle ročního předplatného) i jednotlivá čísla Logistiky, a to přes smsku, nebo levnější předplatné digitální verze časopisu.

Související