Uživatelé služeb firmy TimoCom si nyní můžou po vybrání konkrétní nabídky v burze nákladů jedním kliknutím spustit konverzaci k zakázce s příslušným obchodním partnerem. Jakmile je jednání ukončeno a obě strany se dohodly, lze konverzaci s právně závazným obsahem vytisknout nebo uložit jako PDF soubor.

Důležitá přitom zůstává také bezpečnost. Na rozdíl od běžných chatů je tu každý nový zákazník nejprve prověřen a až poté získá přístup do dopravní platformy.

Kromě konverzace ke konkrétní zakázce vytvořila IT firma se sídlem v německém Erkrathu také možnost všeobecné konverzace, která je určena pro neobchodní, obecnou komunikaci. „S funkcí všeobecné konverzace mohou naši uživatelé snadno vytvořit síť s vybranými partnery a udržovat kontakt přes Messenger,“ říká zástupce společnosti Marcel Frings.

Další výhodou je, že uživatelé dopravní platformy mohou všeobecnou konverzaci využívat i ve vnitrofiremní komunikaci s kolegy pro rychlou výměnu informací, pokud tito spolupracovníci také vlastní licenci této přepravní burzy.

Uživatelé mohou Messenger používat i na různých mobilních zařízeních. Stačí se připojit přes aplikaci dopravního barometru ke svému účtu a všechny kontakty a obsahy konverzací se automaticky synchronizují.

„Messenger, který lze používat na více zařízeních, je výhodou zejména proto, že naši uživatelé využívají burzu nákladů mobilně především po skončení pracovní doby. Například pro vyjasnění obchodů nebo přípravu na následující den,“ vysvětluje Marcel Frings.

Související