On-line prodej si loni ukrojil z celého českého maloobchodu zase o kus víc, už přes desetinu. Letošek má probíhat v podobném kurzu, přičemž jedním z nejvýznamnějších trendů v maloobchodě má být další splývání prodejních kanálů. To potvrzují nově otevřené prodejny budoucnosti, které jsou jakýmsi superhybridem mezi on-line a kamenným prodejem.
Jednu takovou představila nedávno Alza. Jde o nonstop otevřenou kamennou prodejnu velikosti středního bytu, kde si zákazník objedná zboží pomocí nainstalovaného videoterminálu. Pokud potřebuje poradit, může využít přítele-odborníka na monitoru. Jakmile nakupující zaplatí, otevřou se dveře do další místnosti, rozsvítí se jedna ze samoobslužných schránek a z ní si vyzvedne objednané zboží.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111