Zatímco dříve se výroba podle přání zákazníka odehrávala jako zakázková produkce jednotlivých kusů zboží, dnes probíhá stále častěji i ve větších sériích. Říká se tomu krásným českým slovem masová kustomizace.
Firmy nabízejí velké množství variant zboží, jehož vzhled nebo funkce mohou zákazníci mnohdy ovlivnit ještě před samotnou výrobou. Jde především o marketing a boj o zákazníky. Ti si ale většinou vůbec neuvědomují, jak moc je kustomizovaná výroba neekologická, respektive jak přispívá k tomu, že nákladní auta vozí vzduch nebo že je potřeba stavět další a další sklady.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111