Horké léto a pivo. Spojení, které k sobě prostě patří a které má v oblibě spousta mužů, ale v posledních letech i stále více žen. Především na jejich chutě totiž pivovary vsadily při boji proti snižování tuzemské spotřeby. Tím si ale pořádně zavařily. A také pořádně, byť nevyhnutelně ztížily práci svým logistikům.
Tuzemská spotřeba piva v poslední době klesá, k tomu k nám přicházejí nové trendy ze Západu, pivovary proto rozšiřují sortiment a mění se také složení obalů, ze kterých čeští pivaři svůj oblíbený nápoj konzumují.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111