V uplynulých týdnech příliš nebylo kam jít, proto se Češi zaměřili na domácnosti. Tržby e-shopů stoupají, nejžádanější je vybavení pro home office.
Do jaké míry koronavirus změnil způsob života, ještě nějakou dobu bude předmětem nekonečných debat bez jednoznačného závěru. S jistotou lze ale říct, že lidé jsou více doma − někteří mají nařízený či doporučený home office a hranice mezi pracovní dobou a volným časem prakticky zaniká.
Ve spojení s omezením provozu restaurací, obchodů a služeb nezbývalo než se zaměřit na prostředí, které má člověk primárně kolem sebe. A tím je domov. Čím si jej Češi aktuálně vybavují a jakým způsobem ovlivní pandemie ekonomiku českých domácností?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111