Rychlý nárůst poptávky po dovozu z Asie v posledních měsících vedl k obrovskému nedostatku prázdných kontejnerů v asijských přístavech, takže importéři čelí dlouhým čekacím dobám a nízké spolehlivosti dodávek. Aby svým zákazníkům nabídla rychlejší alternativu k námořní přepravě prostřednictvím severních evropských přístavů a zaručila vysokou dostupnost, představila společnost cargo-partner službu "Adria Express".

FCL: Kratší tranzitní čas než přes severní přístavy

Doprava přes jadranské přístavy výrazně šetří čas, zejména při dodávkách do střední a východní Evropy a jižního Německa. Tranzitní časy z asijských přístavů do Koperu, Rijeky a Terstu jsou v průměru o 5 až 8 dní kratší než do severomořských přístavů, jako jsou Hamburg nebo Bremerhaven. Při FCL nabízí cargo-partner pravidelné linky ze všech hlavních čínských přístavů přes tyto tři námořní přístavy a se službou PRIORITY zaručuje vysokou dostupnost vybavení.

Stefan Krauter, generální ředitel cargo-partner, o strategickém rozšíření služeb námořní přepravy: "Navzdory globální situaci COVID-19 a nižším objemem přepravy, pokračujeme v investování do rozšiřování portfolia našich služeb námořní přepravy, a to FCL i LCL. Kromě rychlejších časů přepravy do zemí střední a východní Evropy nabízí Koper výhodu rychlého a flexibilního zpracování. S naším iLogistics centrem v Lublani poskytujeme ideální místo pro další distribuci napříč celou střední a východní Evropou. Například naši zákazníci z automobilového průmyslu těží z výhodného spojení s automobilovými klastry v jižním Německu, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.

LCL: Týdenní servis z Číny, Indie, Jižní Koreje a Vietnamu

Společnost cargo-partner také provozuje pravidelné spojení z Asie přes jadranské přístavy Rijeka a Koper v LCL segmentu. Kromě týdenních služeb z hlavních čínských přístavů do Rijeky, společnost cargo-partner v loňském roce rozšířila své portfolio LCL služeb o týdenní servis ze Sian-menu, Tchien-ťinu, Čching-taa, Dillí, Mundry, Pusanu a Ho Či Minova města do Koperu. Z Rijeky pokrývá poskytovatel logistických služeb především Srbsko, Chorvatsko a Bosnu a Hercegovinu, zatímco terminál Koper / Lublaň se používá především v konsolidační službě do Rakouska, Maďarska, jižního Německa, Rumunska, Bulharska a Slovenska.

"I při LCL přepravě můžeme zaručit preferenci přidělení kontejnerů, přednostní místa na lodích a vysokou stabilitu služeb. Díky přímé konsolidaci jsou minimalizovány rizika při nakládce. S vlastní sítí kanceláří a skladů v Asii i v Evropě jsme schopni nabídnout flexibilní ,end-to-end‘ řešení z jednoho zdroje," vysvětluje Stefan Krauter.

Součástí služby je pre- a on-carriage, jakož i celní odbavení a komplexní logistické služby prostřednictvím sítě skladů cargo-partner ve střední a východní Evropě. V případě FCL přeprav poskytuje cargo-partner také podrobné informace o sledování zásilek v reálném čase pomocí aplikace "Intelligent Container Tracking".

Související