Společnost Zaslat.cz, která svým zákazníkům poskytuje rychlé doručování a posílání balíků přímo z domova, vylepšuje svou mobilní aplikaci. V té si klient nyní nejen objedná dopravu a vybere kurýrní službu podle vlastních požadavků, ale využít může i odeslání či dodání na sběrné místo a platbu kreditem. Vše navíc nově také v anglickém jazyce. 

„Naše mobilní aplikace je skvělým pomocníkem zejména pro ty, co denně řeší spoustu věcí za pochodu. Lze z ní objednávat dopravu balíčků třeba z tramvaje po cestě do práce. Nyní jsme ji navíc vylepšili, aby byla uživatelsky ještě přívětivější,“ říká Miroslav Michalko, ředitel společnosti Zaslat.cz.

Zákazník si přímo zvolí, jaká kurýrní společnost pro balík pojede. Rozhodnout se může podle váhy a velikosti balíku, cílové destinace, ceny či osobních preferencí. Zaslat.cz sdružuje přední české a evropské přepravní společnosti na jedno místo. Pro přepravu běžných zásilek využívá přepravce GLS a DPD, pro nadrozměrné Toptrans a pro zásilky za hranice Evropské unie prémiové přepravní služby FedEx a UPS.

Aplikace zasílá push notifikace s důležitými informaci. Zákazník se tak dozví, kdy řidič balík vyzvedne, telefonní číslo kurýra, informace o případném zdržení dopravy nebo o tom, kdy byl balík předán příjemci. K odesílání i přijímaní balíčků lze využít také sběrná místa.

„Upravili a vylepšili jsme funkce aplikace. Nově tak nabízí možnosti platby kreditem, angličtinu jako druhý jazyk, vylepšené uživatelské rozhraní, rychlost a stabilitu,“ upřesňuje Michalko.

Související