Známe zákazníky a známe produkty. Řešíme, jak tyto znalosti propojit
„Byl jsem typický matematik, který chtěl pracovat schovaný ve sklepě. Pak mi ale došlo, že bych odtud mohl jen velmi málo ovlivňovat dopad výsledků své práce,“ říká Petr Bednařík. autor: Honza Mudra
Hana Vacková, redaktorka Hospodářských novin a týdeníku Ekonom
Hledá-li někdo na internetu například novou lednici či myčku, reklama na nejrůznější domácí spotřebiče ho pak v internetovém prohlížeči pronásleduje ještě několik týdnů. Nejde o nic neobvyklého, prakticky každý člověk pohybující se v on-line světě se s tím pravidelně setkává. Málokdo si ovšem už všimne, jak je reklama stále více šita na míru. Že prémiové značky jsou nabízeny těm, kdo je preferují, a naopak produkty v akci těm, kteří bez slev nenakupují. K tomu ještě e-shop sám zákazníkovi během vyplňování objednávky nenápadně připomene, že mu dochází prací prášek nebo že jeho děti budou mít narozeniny. Ani nepostřehne, že vlastně ani nebyl jeho nápad nakoupit vše najednou. Z e-shopu tak odchází s dobrým pocitem, kolik toho během chvíle vyřešil.
V principu jde o to, co nejrychleji spárovat poptávku s nabídkou. Právě tím se již pět let zabývá firma DataSentics Petra Bednaříka, další z top lídrů digitální transformace, které ve spolupráci s týdeníkem Ekonom vyhlásila Asociace komunikačních agentur. Místo v žebříčku získal díky tomu, že velkým firmám pomáhá s digitální transformací.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.