České e-shopy se dva roky radovaly z pandemických uzávěr obchodů, teď ale bojují o to, zda vůbec přežijí zimu. Přehřátý e-commerce trh letos dostal studenou sprchu a tržby e-shopů klesají s tím, jak se obchodní centra opět otevřela a na peněženky zákazníků tvrdě dopadly ceny energií a rekordní inflace. Naděje e-shopů se upínají k zimní sezoně, která je pro ně z hlediska tržeb naprosto klíčová. Průzkumy ale naznačují, že letošní ježíšek bude spíše chudý. Zákazníků ochotných utrácet za dárky ubylo a mezi online obchodníky se rozjíždí tvrdý boj o to, kdo dokáže vyprodat přeplněné sklady.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze