Při plánování expanze e-shopu do zahraničí je zásadně důležitá znalost místního trhu a konkurence. Úspěch může přinést pouze vhodně zvolená strategie, do níž je třeba zahrnout prodejní kanály, které jsou v konkrétní zemi obvyklé. "Nezbytné je také efektivní zajištění logistických služeb, tedy kvalitní kompletace a rychlé doručení koncovému zákazníkovi. Dalším důležitým bodem je podpora nejobvyklejších platebních metod, ať již je to platba kartou, dobírkou nebo místní platební metody," vysvětluje Josef Novák ze společnosti ComGate.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111