Čelní spalovací vozíky Tonero, které Toyota MH nabízí na trhu už 10 let, získaly nedávno nové motory. Dieselový motor 1ZS pro vozíky s nosností 3 a 3,5 tuny je přibližně o desetinu úspornější než předchozí, přitom zůstává stejně výkonný. Vyhovuje ekologickým požadavkům emisí CO2 stupně 3B. Podle nezávislého testu spotřeby paliva je také méně citlivý na hrubý způsob jízdy, přičemž zůstává výkonný ve všech rychlostech. Motor 1ZS navíc zlepšuje jízdní vlastnosti a komfort řidiče díky nižším vibracím a nižší hlučnosti v kabině.
Všechny modely řady Tonero jsou nyní vybaveny také posilovačem řízení s technologií LSPS. "Nová konstrukce a chytrost posilovače řízení zajistí nejen výrazné posílení komfortního pocitu v kabině a pohodlnějšího způsobu řízení, ale také snížení spotřeby paliva. A to díky schopnosti vozíku efektivně přizpůsobit výkon motoru a distribuci energie podle hmotnosti nákladu a podle toho, zda vozík jede nebo náklad právě zdvihá. Úspora 7-14 procent - podle modelu - je generována eliminací zbytečné zátěže hydraulického čerpadla," uvádí Martin Křapka, produktový manažer společnosti Toyota Material Handling CZ.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111