Česko je zemí s nevyšším počtem e-shopů na obyvatele v Evropě. Zatímco od roku 2013 jejich počet stagnoval, loni jich přibylo meziročně 3900 na celkem 40 100, jak ukazují údaje portálu Heureka.cz. Stále více prodávají on-line také kamenné řetězce. Loni to byl například Lidl, Humanic či IKEA, letos začala přes internet prodávat DM drogerie a chystá se i Teta drogerie.
Podle ředitele srovnávače cen Heureka.cz Tomáše Bravermana je důvodů tohoto vývoje hned několik. "Kromě obecně dobré situace v české ekonomice hlásí vstup do on-linu také zavedené kamenné firmy, což motivuje i ostatní," uvedl.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111