Zmínění dopravci podle odhadů analytické společnosti Aphaliner kontrolují celkem 37 % kontejnerové kapacity. Do budoucna by si ale chtěli z tohoto koláče ukrojit větší díl. I proto vytvoří novou alianci, která by měla fungovat na linkách mezi Severní Amerikou a Evropou, mezi Asií a Severní Amerikou a konečně mezi Evropou a Asií.
"Plavidla na těchto trasách budou spadat pod jedno operační centrum, které bude flotilu řídit. Firmy si nadále udrží nezávislý marketing a i zákaznická centra budou fungovat odděleně," uvedla trojice dopravních společností ve svém prohlášení. Celkový počet kombinované flotily dosáhne 255 plavidel s kapacitou 2,6 mil. TEU. Z toho Maersk Line poskytne 42 % (1,1 mil. TEU), MSC 34 % (0,9 mil. TEU) a CMA CGM zhruba 24 % (0,6 mil. TEU). Firmy svým zákazníkům slibují zejména častější spoje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111