Projekt vznikne na území nevyužívané průmyslové zóny rozkládající se na ploše 50 tis. m2, které chce Goodman obnovit. Firma odsud bude dodávat automobilové komponenty do všech neevropských zemí, kde má své zastoupení. Středisko by se mělo otevřít v prvním čtvrtletí roku 2014.

„Po úspěšném vybudování střediska v Hannoveru o rozloze 45 tis. m2 se nyní německý tým společnosti Goodman pustí do výstavby dalšího významného projektu pro tuto firmu," řekl Philippe Van der Beken, ředitel pobočky pro kontinentální Evropu.

Stavba nového střediska začala počátkem července a je navržena tak, aby naplňovala specifické potřeby automobilového průmyslu. Bude se skládat z 20 tis. m2 skladových prostor s více než 3000 m2 plochy pro nakládání kamionů a 1000 m2 pro nakládání lodí.

luftbilder 200

Duisport, který leží na Rýnu, je největším evropským vnitrozemským přístavem. Volkswagen zde využívá, kromě velmi dobré železniční a silniční infrastruktury, zejména vynikajícího spojení s přístavy v Antverpách a v Rotterdamu.

Goodman buduje toto středisko v souladu s nejnovějšími environmentálními předpisy a normami udržitelného rozvoje. To zahrnuje využití světelných proužků na fasádách budov a světelné kopule na střechách, což zaručuje dostatek světla. Využití systému automatické kontroly intenzity osvětlení navíc redukuje náklady na energie. Cílem společnosti je získat zde stříbrnou certifikaci celého projektu v rámci německého certifikačního systému DGNB.

Výstavba střediska v Duisportu je jedním z několika projektů pro automobilové firmy, kterými se společnost Goodman v současnosti zabývá. Pro firmu Schnellecke staví budovu v Lipsku a pro Daimler v Brémách. Oba projekty budou dokončeny během podzimu 2013.

Související