Záměr vypovědět smlouvu a v přístavu zahájit razantní rekonstrukci za stovky milionů korun oznámil úřad koncem dubna, firma ale obratem po státu požadovala odškodnění. Od proměny zchátralého území v moderní logistické centrum si úřad sliboval vytvoření lepších podmínek pro tuzemské provozovatele říční plavby.
"Nejlepším řešením by byla kompromisní modifikace stávající smlouvy, která by umožňovala splnění cílů státu i soukromého pronajímatele," uvedl Neusar. Stále ale podle něj platí, že ministerstvo dopravy smlouvu se společností, zaměřenou především na přepravu odpadů pro další průmyslové zpracování, považuje za nevýhodnou. Samo ji přitom před dvěma lety uzavřelo a od firmy z Týnce nad Labem ročně inkasuje zhruba pět milionů korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111