Speciální kolejové vozidlo, určené k údržbě trolejí, přijelo nedávno z čínského Pekingu do středočeské Velimi. "Zásilka" o váze 61 tun urazila po moři, řece a souši 25 700 km. Pro přesun tohoto nestandardního nákladu byla zapotřebí speciální manipulační technika. Přepravu zajišťovala logistická společnost Dachser.
Lokomotiva, či spíš kolejové vozidlo, byla sice vyrobena v Číně, finální montáž ale probíhala v Německu. Stroj proto putoval po moři do Hamburku a odtud potom po Labi do Brandenburgu. Tam byl přeložen na speciální tahač a dopraven po silnici do závodu. Pro testování pak bylo nutné zkompletovanou lokomotivu převézt do Velimi, kde se na speciální zkušební trati zkoušely její provozní vlastnosti. Po dokončení všech testů se lokomotiva vydá stejnou cestou zpět do Číny, kde bude pracovat na místních vysokorychlostních tratích.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111