SILNIČNÍ DOPRAVA
Boj proti liberalizaci gigalinerů v Německu pokračuje - Díky rozhodnutí německého ministra dopravy Alexandra Dobrindta mohou v Německu již šest měsíců jezdit dlouhá nákladní vozidla, takzvané gigalinery, s délkou až 25,25 metru. Liberalizace spočívala v povolení tří z pěti typů gigalinerů, u nichž již proběhly testy výzkumného institutu BASt. Proti tomu se ale záhy postavilo německé ministerstvo životního prostředí, které upozorňovalo, že testy ještě plně nezjistily vliv dlouhých souprav na životní prostředí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111