Distribuční kanály, respektive cesty, kterými e-shop Mall dostává své zboží ke konečným zákazníkům, ilustrují trendy, jež se prosazují v dnešním e-commerce. Hlavním jmenovatelem je multikanálový prodej. Mall v současnosti provozuje 25 prodejen s kompletním servisem, kde si zákazník může nakoupit i off-line. V nich je možné také vrátit zboží, což podle Pavla Knapa vzbuzuje hlavně u starších zákazníků důvěru. 90 procent vráceného zboží tak proudí přes tyto prodejny.
Výdej zboží zajišťuje také síť stovek franšízových poboček Uloženka, která ale nabízí své služby i mimo mateřskou skupinu. Když vystupovala v nákupním košíku e-shopu pod svým jménem, činil podíl tohoto kanálu tři až čtyři procenta. Jako Mall Point se ale její podíl zvedl o více než 100 procent.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111