Každá nová verze systému přichází také se změnami vylepšujícími ergonomii práce, přehlednost a logické propojení jednotlivých částí systému. „Naši noví klienti oceňují, jak rychle se jejich zaměstnanci dokáží se systémem seznámit. Rozhodně to není náhoda. Při vývoji uživatelského rozhraní si dáváme velmi záležet na tom, aby patřičné funkce byly přesně tam, kde je člověk očekává a ty nejdůležitější byly vždy dostupné po jednom nebo dvou kliknutích myší,“ přibližuje filozofii vývoje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel Premier system.
Předchozí verze upoutala zejména podporou chytrých mobilních zařízení, podporou platebních terminálů či automatickým ohlídáním firemních partnerů. V nové verzi systém nabídne funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až čtyřnásobně oproti stávající verzi. Vylepšuje „nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení. Systém nabídne více než sto novinek a vylepšení.
V současné době společnost registruje 3750 zákazníků a více než 15 tis. prodaných licencí. Oblibu si systém získává také na Slovensku. Navzdory stále obtížnější akvizici nových zákazníků v důsledku nasycení trhu a doznívající celosvětové ekonomické krizi počty klientů firmy pravidelně narůstají. Mezi klienty lze nalézt jak drobné živnostníky, tak velké firmy s celorepublikovou působností. Rovněž oborová paleta klientů je pestrá. Nalezneme zde účetní firmy, společnosti působící ve stavebnictví, energetice, dopravě, zemědělství nebo těžkém průmyslu. Přispívá k tomu unikátní modulárnost systému a specializovaná oborová řešení. „Mnoho modulů či unikátních služeb vzniká nejprve na míru pro klienta, který má speciální přání či působí ve specifické oblasti podnikání. Následně je implementujeme přímo do systému a jsou dostupné i pro ostatní zájemce z řad zákazníků,“ doplňuje Buzek.