Albrecht Jud, generální ředitel společnosti jufico, toho o dodavatelských řetězcích ví hodně. Mnoho let totiž působil jako konzultant londýnské společnosti Accenture pro oblast průmyslu. Když se proto v roce 2005 spolu se svým obchodním partnerem Gordonem Findlayem rozhodli začít podnikat ve výrobě a prodeji ovocných smoothies, přisuzoval mimořádný význam nastavení štíhlých a pružných logistických procesů. "Zpočátku jsme to měli těžké," vzpomíná Albrecht Jud, "potravinářský maloobchodní sektor je v Německu jedním z nejnáročnějších v Evropě, je vysoce konkurenční a ovládají jej potravinářští giganti. Opěrný bod nám přitom od samého počátku poskytuje spolupráce s velkým a přitom flexibilním partnerem, jakým je Dachser."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111