Spolehlivé a rychlé logistické procesy jsou základem úspěchu internetových obchodů. "Logistika je v e-commerce klíčovým oddělením. Obsloužit zákazníka rychle a v požadované kvalitě je to, co odlišuje úspěšné e-shopy od těch neúspěšných," říká Oldřich Petránek, šéf logistiky Mall.cz.
Internetový prodej má ale řadu specifik a oslovení manažeři obchodníků tvrdí, že poskytovatelé skladovacích služeb stále ještě neumějí zajistit jejich logistiku efektivněji, než to zvládají samotné e-shopy. Ty si proto skladování raději drží ve vlastních rukách. On-line obchod je tak jednou z mála oblastí, kde prakticky neexistuje outsourcing intralogistických procesů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později