Vařit poctivé české pivo a mít svůj názor. Za tímto snem se vydala skupinka podnikatelů, když v říjnu 1991 vydražila zkrachovalý humpolecký pivovar. Prvních deset let bojoval doslova o přežití. Stejně jako na konci 30letého působení v Jihočeských pivovarech České Budějovice, kam byl začleněn roku 1960. V roce 1991 činil výstav pouhých 26 tisíc hektolitrů.
Kvalita piva, servis a postupné budování značky ale učinily své. V roce 2009 výstav poprvé překročil hranici 200 tisíc hektolitrů piva, vloni byl vylepšen o dalších 100 tisíc. Bernard se stal celostátně známým pojmem. Postavení potvrdil i v dubnu 2016, kdy podnik obdržel několik ocenění za loňský rok. V anketě nejobdivovanějších firem Czech Top 100 pak zvítězil již popatnácté v kategorii Kraj Vysočina.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později