Celý sektor DIY zažívá významný vzestup zejména v západní Evropě. Například v sousedním Německu utratí zákazníci průměrně za DIY zboží ve velkých řetězcích, jako je Globus, Hornbach, Obi, Bauhaus a další, ročně zhruba 700 eur. Ještě o něco více nakupují v DIY marketech Norové - jejich průměrná roční útrata činí 900 eur. Směrem na jih nadšení z nakupování "kutilského" sortimentu poněkud klesá, ale například i průměrný Španěl za ně utratí 300 eur ročně. Ani Česká republika nezůstává v tomto trendu pozadu a české hobby markety hlásí rostoucí zájem o své produkty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později