Když loni vstoupila Rakouská pošta (Austrian Post) do společnosti In Time, vedení této tuzemské logistické společnosti převzali dva zkušení manažeři z firmy Zásilkovna − Petr Brandýský a Václav Kůrka. Nyní Rakouská pošta přivádí do In Time další personální posily a vše nasvědčuje tomu, že chce svůj minoritní podíl výrazně navýšit a upevnit tak svou pozici na českém trhu, který jí v portfoliu zatím scházel.
Marketingovým a obchodním ředitelem společnosti In Time Spedice se stal Ondřej Vaňha, který dříve působil na stejném postu v balíkové službě DPD a následně se stal jejím výkonným ředitelem. Na nové působiště si nyní přivedl i několik dalších lidí z branže.
Rakouská pošta tak nyní přebírá i řízení a strategické plánování společnosti In Time a svůj vliv v ní chce dále posilovat. "Věříme, že investicí do infrastruktury, marketingu a do obchodních aktivit se nám podaří v průběhu tří let počty přepravovaných balíků zdvojnásobit," říká Carsten Wallmann, senior viceprezident Rakouské pošty pro oblast CEE a Turecko.
18 tis.
Tolik balíků denně doručuje průměrně In Time. Podle plánů Rakouské pošty to má být do tří let dvakrát tolik.
Rakouská pošta už začlenila In Time do své sítě, stal se tak jejím hlavním partnerem na tuzemském balíkovém trhu. "Firmy jsou integrované v oblasti služeb. Balíky se ze sítě Rakouské pošty směrují přímo na In Time. Jsou propojené i informační systémy. In Time například doručuje v České republice na soukromé adresy balíky Amazonu, protože existuje kontrakt pro tuto část Evropy se skupinou Rakouské pošty," vysvětluje Ondřej Vaňha.
In Time je pro Rakouskou poštu atraktivní mimo jiné i díky tomu, že jí nekonkuruje na dalších devíti trzích, kde Austrian Post působí. Jedná se o země střední a jihovýchodní Evropy, které tvoří od Rakouska až po Turecko jednolitý blok. Česko je nyní jeho nejsevernějším cípem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později