Pandemie covid-19 změnila spotřebitelské chování zákazníků a pravděpodobně způsobí trvalé strukturální změny v maloobchodu. Podle průzkumu poradenské společnosti Accenture, který proběhl ještě v době, kdy v mnoha zemích fungovala karanténní opatření, spotřebitelé změnili své nákupní priority. Trendy jsou zřejmé − lidé nakupovali především zboží osobní spotřeby, jako jsou potraviny, hygienické a čisticí prostředky, klesaly prodeje módního zboží, kosmetiky nebo spotřební elektroniky.
Mnoho změn ve spotřebitelském chování ale podle odborníků přetrvá dlouho po pandemii. Krize navíc způsobuje, že lidé zvažují dopad svých nákupů na zdraví a životní prostředí, omezují plýtvání potravinami a nakupují zdravěji.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111