Přední přepravní společnost PPL nově navázala spolupráci s internetovým obchodem Alza a do své sítě výdejních míst postupně integruje celkem 1200 AlzaBoxů. Spoluprací tak PPL reaguje na rostoucí trend doručení zásilek na výdejní místa, na kterých Češi oceňují především časovou flexibilitu.

Kromě možnosti vyzvednout si zásilku cestou z práce či nákupu hraje roli pro Čechy také cena, která je oproti doručení na adresu výhodnější.

Úložní doba zásilky, cena doručení či váhový limit až 31,5 kg jsou u AlzaBoxu stejné jako u PPL Parcelboxu. Balíky na zákazníky v AlzaBoxu počkají 72 hodin od obdržení SMS či e-mailu. Pokud příjemce využije dobírku, má dvě možnosti, jak zásilku uhradit, a to prostřednictvím mobilní aplikace mojePPL či proklikem z e-mailové či SMS notifikace. V mobilní aplikaci a na webu zákazníci najdou také mapu všech provozovaných boxů a výdejních míst společnosti. U PPL Parcelboxů zůstává úhrada dobírky stejná jako doposud, a to prostřednictvím platebního terminálu na místě, či on-line přes mobilní aplikaci mojePPL nebo web.

Související

„Navýšením o AlzaBoxy se v PPL dostaneme blíže ke svému cíli, kterým je v ideálním případě 7000 výdejních míst v České republice do konce roku 2023,“ doplňuje Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ.

Již v současné době je přitom pokrytí velmi husté. Přes 3600 partnerských provozoven, tzv. PPL Parcelshopů doplňuje na 650 automatizovaných výdejen PPL Parcelboxů, které jsou dostupné 24/7 a vyzvednutí zásilky u nich zabere doslova pár vteřin. Právě u nich společnost očekává, že v oblíbenosti postupně předčí ostatní typy výdejen, a to i díky větší kapacitě.

Související