Společnost cargo-partner prokázala své logistické schopnosti v rámci 2. série cestovatelské show Vandráci Vagamundos, pro kterou zabezpečila přepravu motorek a vybavení z České republiky do srdce Papuy Nové Guinei a zpět. Stala se tak jedním z partnerů nové řady úspěšného televizního projektu.
Tato výzva byla součástí spolupráce s cestovatelskou show Vandráci, jejímiž protagonisty jsou herci Pavel Liška, Jan Révai a kameraman a režisér Hynek Bernard. Tým se tentokrát vydal na dobrodružnou motorkářskou expedici, jejíž příběh bude zachycen ve filmu, televizním seriálu, knižním vydání a na řadě besed a osobních setkání.
„Cargo-partner se stal jedinou spediční firmou, která se odhodlala tento nelehký úkol zvládnout, ostatní oslovené firmy odmítly projekt kvůli jeho náročnosti a specifičnosti,“ uvedla Alexandra Wolfová, produkční projektu Vandráci. Komunikace a plánování této specifické přepravy začalo na počátku roku 2023. Po doladění mnoha konkrétních detailů přepravy v červnu zajistila společnost cargo-partner převoz zabalených motorek a naložení zásilky do FCL kontejneru ve svém iLogistics centru Praha, odkud kontejner směřoval do přístavu Bremerhaven a dál přes Malajsii do Madangu v Papuy Nové Guinei.
Celá zásilka se skládala ze tří motorek balených v dřevěných bednách o celkové hmotnosti zhruba 1100 kilogramů a jedné palety s osobními věcmi vážícími 100 kilogramů, kde byly například náhradní díly, nářadí, kufry na motorky a další drobnosti. Poté, co cargo-partner odborně vyřídil všechny celní záležitosti pro tento speciální náklad, byly motorky předány do rukou dobrodruhů. Zpáteční cesta byla zajištěna v září, kdy byly motorky opět bezpečně zabalené, vyclené a dopravené zpět do České republiky, kde zůstávají uskladněné v iLogistics centru Praha až do konce ledna 2024.
Cargo-partner svým profesionálním přístupem a detailním plánováním potvrdil své motto „bereme to osobně“ a dokázal, že i přepravy do nejodlehlejších koutů planety dokáže úspěšně zrealizovat. Přeprava zahrnovala komplexní logistické operace včetně překládek v Malajsii a návratu přes Bremerhaven zpět do České republiky. „Největší výzvou bylo zajištění hladkého chodu přepravy, jako je dokumentace a volba vhodného rejdaře. Následně pak zajištění souvisejících služeb v destinaci, jako je komunikace s agenty a celní odbavení,“ uvedl Jiří Jelínek, jednatel cargo-partner v České republice.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika

Logistika č. 1/2025





