Kromě eliminace parkování cizích nákladních vozidel a zprůchodnění přístupu do areálu má terminál zisky z parkovného a peníze investované do automatizovaného vjezdu se tak vrátí do tří let.
„Kapacita parkoviště v našem areálu je omezena na 24 nákladních aut. Stávala tu i auta, která nevyužívala služeb terminálu nebo celního úřadu. Vozidla vjížděla do areálu i přes naplnění parkovací kapacity, docházelo k dopravním zácpám, zpoždění při odbavení i dopravním nehodám,“ vysvětluje Daniel Krahulec, manažer pro ochranu a ostrahu PKP Cargo International, proč se firma rozhodla regulovat a chránit svůj provoz s pomocí chytrých kamer.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





