Kromě eliminace parkování cizích nákladních vozidel a zprůchodnění přístupu do areálu má terminál zisky z parkovného a peníze investované do automatizovaného vjezdu se tak vrátí do tří let.
„Kapacita parkoviště v našem areálu je omezena na 24 nákladních aut. Stávala tu i auta, která nevyužívala služeb terminálu nebo celního úřadu. Vozidla vjížděla do areálu i přes naplnění parkovací kapacity, docházelo k dopravním zácpám, zpoždění při odbavení i dopravním nehodám,“ vysvětluje Daniel Krahulec, manažer pro ochranu a ostrahu PKP Cargo International, proč se firma rozhodla regulovat a chránit svůj provoz s pomocí chytrých kamer.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později