Poté, co společnost GEFCO podobnou službu úspěšně zavedla pro vozy Peugeot v roce 2008, nabízí nyní havarijní výbavu jako přidanou hodnotu také společnosti Citroën prostřednictvím automobilového centra v Ghislenghienu v Belgii. Z této originální služby bude v Lucembursku a Belgii těžit 60 000 vozů Citroën.
Každé vozidlo je vybaveno deseti litry pohonných hmot a havarijní soupravou skládající se z výstražného trojúhelníku, lékárničky, fluorescenční bundy, litru oleje v tašce v barvách automobilky a hasicího přístroje.
"Výbavy jsou v dílně systematicky kontrolovány a po dvou letech zkušeností je tato operace velmi úspěšná: našim zákazníkům můžeme garantovat standardní služby mimo centrum v Ghislenghienu," zdůrazňuje Laurent Roncone, manažer kvality u TLA Beneluxu.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Logistika č. 2/2025





