Společnosti Coca-Cola a H. J. Heinz ohlásily strategické partnerství, které umožní Heinzu používat technologii inovativní láhve Coca-Cola PlantBottle z rostlinného PET biopolymeru pro balení kečupů již od června 2011.
Partnerství s Coca-Colou ve využití obalové technologie láhve PlantBottle pro nejprodávanější 567g balení kečupu znamená průlomové rozhodnutí firmy Heinz od roku 1983, kdy poprvé zavedla plastové obaly namísto skleněných láhví, dnes převážně z PET, jemuž se v USA dává přednost před polypropylenem u potravinářských obalů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





