Optimalizace a inovace - tyto pojmy slyšíme takřka denně ve firmách všech velikostí a druhů činnosti, počínaje distributorem spojovacího materiálu, konče dodavatelem komplexu dílů na výrobní linku. Bohužel se často lidé u nákupu logistických řešení snaží uplatňovat metody zažité z nákupu komoditních věcí, jako např. kancelářský papír, psací potřeby, tonery apod. Ale ruku na srdce - lze kupovat např. balení pro opakované použití, které úzce souvisí s ergonomií, regály, označováním zboží, s návaznosti na dopravu a logistiku našeho dodavatele nebo klienta formou internetové aukce?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





