Ačkoli obecně lze vidět napětí mezi požadavky marketingu a požadavky logistiky, je řada případů, kdy business vzkvétá jako plod užitečné symbiózy obou výše zmíněných aspektů.
BRÁNA KONZERVATIVNÍHO PIVNÍHO TRHU PRORAŽENA
Příkladem toho, že ani český trh s pivem nemusí být tak konzervativní, jak se zdálo, je na české poměry neuvěřitelně rychlý a úspěšný nástup spotřebitelského balení piva do PET lahví. To s sebou přináší útlum oběhu přepravek s vratnými lahvemi, jednocestné nevratné "petky" samozřejmě vyžadují také nevratné skupinové balení. Vedle vhodné propagační kampaně se na úspěchu podílel i vhodný objemový formát a tvar obalu: Maxi láhev a atraktivní skupinové balení s odnosným uchem. Zdůrazněny byly pozitivní vlastnosti: nerozbitnost, opětovná uzavíratelnost, nižší hmotnost, bez zálohy, konzumace s přáteli a bariérové vlastnosti dostatečné pro uchování piva.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





