Ačkoli obecně lze vidět napětí mezi požadavky marketingu a požadavky logistiky, je řada případů, kdy business vzkvétá jako plod užitečné symbiózy obou výše zmíněných aspektů.
BRÁNA KONZERVATIVNÍHO PIVNÍHO TRHU PRORAŽENA
Příkladem toho, že ani český trh s pivem nemusí být tak konzervativní, jak se zdálo, je na české poměry neuvěřitelně rychlý a úspěšný nástup spotřebitelského balení piva do PET lahví. To s sebou přináší útlum oběhu přepravek s vratnými lahvemi, jednocestné nevratné "petky" samozřejmě vyžadují také nevratné skupinové balení. Vedle vhodné propagační kampaně se na úspěchu podílel i vhodný objemový formát a tvar obalu: Maxi láhev a atraktivní skupinové balení s odnosným uchem. Zdůrazněny byly pozitivní vlastnosti: nerozbitnost, opětovná uzavíratelnost, nižší hmotnost, bez zálohy, konzumace s přáteli a bariérové vlastnosti dostatečné pro uchování piva.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později