Obecně by měl ERP systém v oblasti logistiky podporovat spolupráci mezi dodavatelem, výrobcem a zákazníkem, tedy všemi subjekty zapojenými do logistického procesu. Přínosem je pak nejen podpora prodeje, možnost plánování v dlouhodobém horizontu, řízení požadavků na výrobu či řízení zásob, ale i řízení vztahů se zákazníky. Celkově dokáže dobrý informační systém přispět ke zvyšování výkonu společnosti a zrychlení reakce na aktuální požadavky trhu. Těmi jsou dnes především zkrácení dodacích lhůt, lepší péče o zákazníky a samozřejmě jmenované nízké náklady.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





