Právě spuštěný projekt vyvrcholí koncem příštího roku v souvislosti s úplnou liberalizací poštovního trhu v roce 2013. MediaPost se zaměří výhradně na tuzemský trh. Ve zhruba dvouměsíčních cyklech pak plánuje rozšířit své služby také do dalších 400 měst a obcí České republiky.
"Konkurovat budeme rychlostí, kvalitou služeb a také cenou,“ uvedl Michal Koliandr, jednatel společnosti Mediaservis. "Nejde jen o jinou barvu uniforem poštovních doručovatelů. Profesionální poštovní doručovací síť MediaPostu je první skutečně viditelnou konkurenci dosud monopolnímu národnímu poštovnímu operátorovi,“ dodal.
Mediaservis je největším alternativním poštovním operátorem v České republice s ročním obratem více než 1,2 miliardy Kč. Zaměstnává více jak 9.000 zaměstnanců, na poštovním trhu působí již od roku 1999 a od roku 2003 disponuje celoplošným pokrytím území České republice.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.