Papírenská společnost OSPAP a její dceřiná firma Multiexpo, která dodává materiály pro výrobu reklamy, se k Novému roku sloučily. Vedení firem si od toho slibuje širší nabízený sortiment a lepší logistiku. Z trhu nezmizí ani značka Multiexpo, která bude dál používána v komunikaci se zákazníky, sdělil ČTK Marek Juda z OSPAP.
Ředitelem Multiexpu je od loňského listopadu Jan Kopka, do pozice produktového manažera pro technologie nově nastoupil Marek Hubka, manažerem obchodních zástupců se stal Tomáš Fried a vedoucím produktových mananagerů Marek Jeništa, doplnil Juda.
OSPAP je součástí australské společnosti PaperlinX. Na českém trhu se soustředí na dodávky materiálů pro ofsetové tiskárny a skrze svou dceřinou společnosti Multiexpo také na dodávky materiálů a technologií pro výrobu reklamy. Jediným vlastníkem Multiexpa se OSPAP stal v roce 1999.
POPIS VÍTĚZNÝCH ŘEŠENÍ
Vítězové soutěže Impuls Logistika sází na inovace a efektivitu. Nová řešení nalézají velké firmy i početně malé týmy
30 minut čtení