Tradiční české pivo Gambrinus rozšiřuje nabídku balení - nejprodávanější chmelový mok Gambrinus Světlý bude k dostání i v 1,5l PET lahvi. Pivovar Plzeňský Prazdroj reagoval na měnící se požadavky českých pivařů, kteří chodí stále méně do restaurací a častěji si kupují pivo v plastu domů. Podle pivovarníků nastartovala tento trend ekonomická krize a výrazné zvýšení spotřební daně na pivo od ledna 2010.
Spotřebitelé stále více oceňují u tohoto typu balení nerozbitnost, lehkost a snadnou manipulaci. „Zcela jasně vnímáme zvýšený zájem pivařů o doplnění variant balení značky Gambrinus právě o PET lahev,“ vysvětluje brand manažer Gambrinusu Jan Doležel.


Trh s recyklovatelnými PET lahvemi je nejrychleji rostoucím segmentem ze všech pivních balení. Podle výzkumu společnosti TNS Aisa v uplynulém roce z tohoto balení pilo pivo 54 % konzumentů, 28 % dotazovaných pije pivo z plastu alespoň jednou za měsíc a již bezmála 11 % respondentů minimálně jednou týdně.
Ztvárnění nové lahve pro Gambrinus Světlý speciálně navrhl designér Jan Čapek, který vytvořil i nový vzhled půllitrů pro hospody a restaurace. Pivo v novém balení se bude ke spotřebitelům distribuovat přímo z plzeňského pivovaru, kde byla vloni po investici 150 mil. korun uvedena do provozu nová stáčecí linka na PET lahve.
Prazdroj, který se řadu let bránil prodeji piva v plastových lahvích, v nich začal nabízet od poloviny roku 2009 nejlevnější značky Primus a Klasik. Nejznámější Pilsner Urquell stáčí výhradně do skleněných obalů a v menší míře do plechovek.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://logistika.ekonom.cz/c1-54640970-gambrinus-v-pet-lahvich