V současné době se chýlí ke konci dodávky kapsových vozů z produkce slovenské Tatravagónky Poprad pro jednoho z největších a nejvýznamnějších evropských operátorů vnitrozemské intermodální dopravy, švýcarskou firmu Hupac. Tato objednávka má poměrně pohnutou historii: byla zadána již před více než pěti lety, a to německé vagónce WBN (Waggonbau Niesky) a zněla na velkorysý počet 450 60stopých kapsových vozů řady Sdgnss; jeden z prvních vyrobených vozů této zakázky byl v roce 2007 dokonce vystaven na mnichovském veletrhu Transport Logistic. Jenže v průběhu výroby tento výrobce zkrachoval, když dokončil pouhých 19 vagonů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





