Koncepce CRM je charakteristická propojením technologického a personálního potenciálu podniku s primárním cílem - vytvářením a udržováním dlouhodobých vztahů se zákazníky. CRM funguje na principu permanentního získávání, analyzování a využívání informací o zákaznících ke zvyšování vlastní konkurenční schopnosti podniků. Hlavní myšlenkou této poměrně nové koncepce je přinést přidanou hodnotu produktů ve formě špičkových doplňkových služeb a zákaznického servisu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





