V rámci projektu burnFAIR létalo letadlo Airbus A321 osmkrát denně mezi Hamburkem a Frankfurtem. Na 1187 pravidelných letech během roku 2011, mezi 15. červencem a 27. listopadem, odzkoušela Lufthansa na jednom z dvojice motorů International Aero Engines V2500 biokerosinový blend 50/50 jako směs 50 % biosyntetického kerosinu s 50 % kerosinu (leteckého petroleje), proudového paliva Jet A-1 Fuel dle amerického standardu ASTM D1655-10.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





