KP je v podmínkách ČR výhradně založena na spolupráci silniční a železniční dopravy, i když obecně lze využívat i vnitrozemskou vodní dopravu. V současné době je provozována pouze nedoprovázená KP v kombinaci železnice - silnice, přičemž zcela dominantní je přeprava ISO (námořních) kontejnerů. Doprovázená KP (systém ROLA), tj. přeprava silničních vozidel a silničních souprav na železničních vozech, se realizovala pouze v období 1993 - 2004, a to při poskytování nezbytné provozní dotace z veřejných rozpočtů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 2/2025





