Podle informací deníku Saarbrücker Zeitung přinesl za prvních šest týdnů fungování přes 14 mil. eur (348 milionů Kč). Ministerstvo dopravy původně přitom počítalo jen s 8 mil. (zhruba 200 mil. Kč).

Kromě dálnic musí nákladní automobily nad 12 t v Německu od 1. srpna platit elektronické mýtné také na 1135 km čtyřproudých spolkových silnic (Bundesstrassen). Ty jsou postaveny v dálničním stylu a jsou napojeny na dálnice. Tamní ministerstvo dopravy si od rozšíření zpoplatněných úseků slibuje dodatečné finance na opravy a rozšiřování silniční sítě u západních sousedů Česka.

Úřad původně předpokládal, že do konce letošního roku získá z mýtného na spolkových silnicích 40 mil. eur (přibližně 1 mld. Kč) a od roku 2013 každý rok 100 mil. eur (asi 2,5 mld. Kč). Na dálnicích vybral v posledních dvou letech vždy okolo 4,5 mld. eur (112 miliard Kč). Kamiony v Německu platí v průměru 17 centů (asi 4,20 Kč) za kilometr.

Pro osobní dopravu tam dálnice ani jiné komunikace na rozdíl od Česka zpoplatněny nejsou. Ministr dopravy Peter Ramsauer ale už v minulosti několikrát zmínil nutnost zavedení dálničního mýta i pro osobní vozy, kancléřka Angela Merkelová to ale doposud striktně odmítala.

Související