UPS výrazně rozšířila svou celosvětovou distribuční síť zaměřenou na přepravu zdravotnických zásilek v asijsko-pacifickém regionu. Tři moderní distribuční centra otevřela v Chang-čou (Hangzhou) a Šanghaji v Číně a v australském Sydney. Počet zdravotnických hubů UPS se tak zvýšil celosvětově na 36 o celkové ploše více než 500 tis. m2. Otevření nových center je součástí strategie UPS, která chce prostřednictvím investic uspokojovat stále rostoucí potřeby svých globálních zdravotnických zákazníků.

Otevření nových distribučních center bylo ovlivněno trendem rostoucí globalizace a nárůstem spotřeby zdravotnických výrobků na nově vznikajících trzích. Společně s již existujícím zdravotnickým distribučním centrem UPS v Singapuru, které bylo otevřeno v roce 2011, jsou využívána k distribuci jak nadnárodními, tak i regionálními výrobci napříč asijsko-pacifickým regionem.

„V přepravě zdravotnických zásilek je Asie naším nejrychleji rostoucím trhem. Především pak v Číně narůstající poptávka po akutní a soustavné péči zvyšuje potřebu spolehlivých, flexibilních a plně vyhovujících dodavatelských řetězců. Zdravotnictví je pro UPS klíčovou oblastí,“ uvedl Bill Hook, viceprezident pro globální strategii Healthcare Logistics společnosti UPS.

Certifikované zdravotnické distribuční zdravotnické zařízení v čínském Chang-čou o rozloze 22 tis. m2 bylo otevřeno ve třetím čtvrtletí tohoto roku. Bylo navrženo tak, aby podpořilo rostoucí počet farmaceutických firem s výrobními operacemi v Číně.

Nedávno otevřené šanghajské centrum, umístěné v oblasti volného obchodu Waj-kao-čchiao (Waigaoqiao), bylo navrženo tak, aby odpovídalo potřebám trhu lékařských zařízení. Je klíčovým uzlem pro vstup na jeden z největších spotřebních trhů zaměřených na zdravotnické výrobky. Blízkost oblasti volného obchodu Waj-kao-čchiao a mezinárodního leteckého hubu UPS v Šanghaji umožňuje společnosti poskytovat řešení integrovaného dodavatelského řetězce.

Distribuční centrum UPS v Sydney zaměřené na přepravu zdravotnických zásilek bylo otevřeno ve třetím čtvrtletí tohoto roku. Je určené především pro nadnárodní i lokální firmy, které plánují distribuci zaměřenou na regionální trhy.

Související