Rapidní nárůst internetového obchodu vytváří nové příležitosti pro doručovatelské firmy, říká Cathy Roberson z výzkumné organizace Transport Intelligence. Vzrůstá poptávka zejména po dovozu zásilky zdarma a rychlejších a alternativních možnostech doručení. Přepravní firmy podle ní mohou využít obchodních možností e-commerce pouze za předpokladu, že se aktuálním požadavkům trhu budou schopny flexibilně přizpůsobit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





