Společnost Unilever představila projekt financovaný ze zdrojů EU (program Marco Polo), který povede ke snížení počtu odjetých kilometrů kamionů na evropských cestách přibližně o 200 mil. km ročně do konce roku 2014 v porovnání s úrovní v roce 2010. Z toho přibližně 2,2 mil. km v Česku. "Nový program dopravního managementu společnosti přispěje k podstatnému snížení vlivu dodavatelského řetězce Unilever na životní prostředí a evropskou síť silnic," říká Michal Glacner ředitel logistiky společnosti Unilever Central Europe.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.