Společnost Unilever představila projekt financovaný ze zdrojů EU (program Marco Polo), který povede ke snížení počtu odjetých kilometrů kamionů na evropských cestách přibližně o 200 mil. km ročně do konce roku 2014 v porovnání s úrovní v roce 2010. Z toho přibližně 2,2 mil. km v Česku. "Nový program dopravního managementu společnosti přispěje k podstatnému snížení vlivu dodavatelského řetězce Unilever na životní prostředí a evropskou síť silnic," říká Michal Glacner ředitel logistiky společnosti Unilever Central Europe.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Logistika č. 1/2025





