Automobilka podle Baláže našla prostory pro auta, která čekají na transport, ve svém areálu v Mladé Boleslavi. „Projekt skladového terminálu mimo areál závodu je prozatím odložen na pozdější dobu,“ řekl Baláž.
Město Nymburk, kterému by třicetihektarové překladiště přineslo 200 pracovních míst, už ale s areálem počítá v územním plánu. „Změna územního plánu byla schválena zastupitelstvem a měla by být dokončena do konce tohoto roku,“ řekl starosta Nymburka Miloš Petera. Ve výběrovém řízení na lokalitu pro překladiště bylo několik měst. Vzhledem ke krátké vzdálenosti mezi městy byl ale Nymburk vhodným kandidátem. V souvislosti s investicí se uvažovalo také o navýšení kapacity železniční tratě Mladá Boleslav - Nymburk.
Automobilka Škoda Auto chce do roku 2018 prodávat 1,5 mil. vozů ročně. Do té doby ale podle Baláže s vlastními kapacitami nevystačí. Do budoucna je proto jednou z možných lokalit pro překladiště stále i Nymburk.
ČD Cargo investici plánovalo se strategickým partnerem DB Schenker Rail. „Projekt je plánován do několika etap, celková investice je v řádu několika stovek milionů. ČD Cargo stavbu autoterminálu odložilo, nicméně projekt považuje nadále za strategický a je v úzkém kontaktu se Škoda Auto,“ řekl Větrovec.