„Jedná se o velmi flexibilní řešení, které nabízí zákazníkům možnost přepravovat zásilky různých velikostí - od jednoho kontejneru až po celý vlak - a využít tak variabilní kapacitu železniční přepravy. Zákazník zároveň těží z globálního zaměření DHL, kdy se zboží díky propojení evropské a asijské sítě firmy přepraví bez problémů mezi kontinenty," vysvětluje Amadou Diallo, výkonný ředitel DHL Freight.

Na Transsibiřské magistrále do a ze Šanghaje umožňuje DHL každodenní přepravu zásilek různých velikostí. Navíc, ve srovnání s leteckou přepravou, snižuje toto multimodální řešení emise CO2 až o 90 %. Na většině trasy bude pozemní přeprava mezi Šanghají a hranicemi EU v polském Małaszewicze vedena po železnici, pouze poslední úsek je zajištěn po silnici.

Druhá trasa je vhodná pro zákazníky z okolí města Čcheng-tu ve střední Číně a nabízí ve srovnání s Transsibiřskou magistrálou přepravní dobu kratší až o osm dnů. Ke zprovoznění této trasy vedla rostoucí poptávka ve střední a západní oblasti země. Pravidelná přepravní linka DHL vyráží do polského města Małaszewicze jednou týdně, a to každý pátek západočínským železničním koridorem přes Kazachstán.

Související